تعاونی

شرکت مسافربری رویال سفر سنندج

رویال سفر سنندج
22:45
سنندج -> تهران (آزادی و آرژانتین)
جمعه 1403/02/07
ویژگی های اتوبوس شهرهای بین راهی

اتوکار: درسا تخت شو 25 نفره مانیتور دار مقصد نهایی پایانه بیهقی

25 نفره، 7 صندلی خالی

2,740,000 ریال

اطلاعات سرویس های روزانه رویال سفر سنندج (قیمت، ساعات حرکت)
مبدامقصدساعتقیمتنوع اتوکاروضعیت
سنندجپایانه بیهقی تهران22:452,740,000درسا تخت شو 25 نفره مانیتور دارطبق برنامه
سنندجتهران22:452,740,000درسا تخت شو 25 نفره مانیتور دارطبق برنامه

شرکت مسافربری رویال سفر سنندج

با هدف توسعه و تحول در حمل‌ونقل و خدمت رسانی بهتر به مسافران در دی ماه سال 1385 شرکت رویال سفر ایرانیان با مرکزیت پایانه بیهقی تهران کار خود را آغاز کرد. از همان اوایل کار خود نمایندگی هایی را در سراسر ایران مستقر کرد که یکی از محبوب‌ترین آنها رویال سفر ایرانیان سنندج در ترمینال سنندج میباشد. اقدامات انجام شده جهت رسیدن به اهداف اصلی این شرکت، استفاده از بروزترین و لوکس ترین اتوبوس‌های دنیا و پرسنل کارآزموده و خوش برخورد است، که صنعت مسافربری کشور را در تمامی پایانه ها از حالت سنتی به حالت مدرن درآورده است.

 

بلیط اتوبوس رویال سفر سنندج

امروزه بلیط اتوبوس یکی از سریع ترین و به صرفه ترین راه برای مسافرت های ما است.دلیل آن نیاز نداشتن به زیرساخت های ویژه برای این وسیله می باشد. بسیاری از افراد برای مسافرت خود به دنبال خرید بلیط اتوبوس رویال سفر سنندج هستند. برای تهیه ی بلیط اتوبوس خود به صورت حضوری به سرویس روزانه واقع در ترمینال سنندج مراجعه کنید و یا به صورت غیر‌حضوری به سایت پایا‌سفر بروید و تنها با چند کلیک بلیط خود را خریداری کنید.

 

رزرو بلیط اتوبوس رویال سفر سنندج

کادر حرفه ای و خوش برخورد و از همه مهمتر اتوبوس های نامدار در راحتی و لوکس بودن، از دلایل استقبال مسافران برای رزرو بلیط اتوبوس رویال سفر سنندج هستند. همچنین با مراجعه به سایت پایا‌سفر این امکان برای شما وجود دارد تا از تخفیف های ویژه رزرو اتوبوس رویال سفر باخبر شوید.

 

بلیط اتوبوس vip رویال سفر سنندج

بلیط اتوبوس vip رویال سفر سنندج یکی از پرطرفدارترین بلیط هاست. این اتوبوس‌ها با امکانات فراوان و قابل‌توجه خود نظیر صندلی‌هایی راحت، سرمایش و گرمایش مطلوب، پذیرایی با بسته‌های خوراکی، سیستم تهویه و... رفاه مسافران را تامین می‌کنند ، از همین رو ممکن است قیمت بلیط اتوبوس vip از بلیط اتوبوس معمولی گرانتر باشد.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس رویال سفر سنندج

همانطور که گفته شد، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس رویال سفر سنندج از طریق سایت پایا‌سفر، یکی از راحت ترین و سریع‌ترین راهکارهای تهیه بلیط برای پایانه های مسافربری سفرتان است. کافیست وارد سایت شده و با وارد کردن شهر مبدا، شهر مقصد و روز حرکت خود، تمام سرویس ها در ساعات مختلف شبانه روزی را مشاهده نمایید و در این میان بلیط شرکت رویال سفر سنندج را انتخاب کنید.

 

استرداد بلیط اتوبوس رویال سفر سنندج

گاهی بخاطر مسائل شخصی یا حتی آب و هوایی و مسائل گوناگون دیگر، با وجود برنامه‌ریزی های زیادی که برای سفر خود انجام داده‌ایم، مجبور به لغو سفر میشویم. در این شرایط قبل از هرکاری بلیط خود را استرداد میکنید. اگر بلیط اتوبوس رویال سنندج را به صورت اینترنتی از پایا‌سفرخریداری کرده‌اید کار شما بسیار آسان میشود. بلیط‌هایی که بیش از یک ساعت به زمان حرکت سرویس آنها باقی‌مانده است شامل ۱۰ درصد هزینه کنسلی می باشند و بلیط‌هایی که کمتر از یک ساعت به زمان حرکت سرویس آنها باقی‌مانده است شامل ۵۰ درصد هزینه کنسلی می باشند. می‌توانید با مراجعه به سایت و با توجه به قوانین بالا، وجه بلیط خود را به‌صورت آنلاین و با کمک پشتیبان‌های سایت ما از ترمینال سنندج استرداد کنید.

 
 
 
شماره تماس تعاونی

08733521700

آدرس تعاونی

سنندج / ورودی شهر / حاشیه بلوار بسیج مستضعفین / ترمینال بزرگ / تعاونی رویال سفر