ترمینال

ترمینال (پایانه)مهران

ترمینال مهران در شهر مهران استان ایلام است. به دلیل هم مرز بودن این شهر با عراق، در ایام‌های اربعین و محرم این ترمینال یکی از شلوغ‌ترین و پرتردد‌ترین ترمینال‌های غرب کشور محسوب می‌شود. در سایر روز‌های سال نیز افراد زیادی از طریق رزرو بلیط اتوبوس از سایت پایاسفر خود را به مهران می‌رسانند. بلیط اتوبوس مهران از دیگر پایانه‌ها نیز قابل خریداری است. پس اگر قصد سفر به کربلا و نجف را دارید، باید حتماً بلیط اتوبوس ترمینال مهران را تهیه کنید.

این پایانه دارای امکانات و خدمات رفاهی گوناگونی مانند دفاتر نمایندگی فروش بلیط، سکوی سوار مسافر، اتوماسیون حمل بار، سالن غذاخوری، دستگاه آب سرد کن، رستوران، تلفن همگانی و… است. شما می‌توانید از فروشگاه‌های ترمینال انواع خوراکی و سوغاتی این شهر را خریداری کنید. شرکت‌های مسافربری متعددی با ترمینال مهران همکاری دارند و اتوبوس‌های خود را در این ترمینال برای سفر‌های داخلی و خارجی مستقر کرده‌اند. 

قیمت بلیط اتوبوس ترمینال مهران به چند فاکتور مهم از جمله مسیر‌ها، نوع سفر، خدمات اضافی، نوع اتوبوس و مقصد‌ها بستگی دارد. بهترین راه برای دریافت قیمت به روز و دقیق، مراجعه به سایت پایاسفر و یا تماس تلفنی با ترمینال مسافربری مهران است. آن‌ها می‌توانند شما را با پیشنهادهای ویژه، قیمت‌ها و تخفیف‌های این ترمینال و پایاسفر آشنا کنند. با تهیه بلیط تخفیفی می‌توانید با کاهش هزینه‌ها، یک سفر اقتصادی را تجربه کنید.

 

معرفی همه ترمینال‌های مهران برای سفر با اتوبوس

شهر مهران دارای یک ترمینال اصلی مسافربری در خیابان امام خمینی، میدان شهدا، جنب پمپ گاز است. این ترمینال روزانه سرویس‌های ورودی و خروجی متنوعی به شهر‌های تهران، قم، اصفهان و... دارد. شرکت‌های مسافربری بسیار زیادی از جمله شرکت جوان سیر ایثار، شرکت سیر و سفر مهران، ترابر بی تا مهران (تعاونی ۱۵) ، شرکت ابوذر مهران در این پایانه مستقر هستند تا با ارائه خدمات بهتر تمامی پایانه‌ها و مسیر‌های کشور را پوشش دهند.

در نزدیکی ترمینال مهران تجهیزات بسیاری از جمله پارکینگ چند هزارهکتاری، موکب‌های متنوع، استقرار محل‌های اسکان، بیمارستان سیار، چندین گیت خروجی و ورودی، سرویس‌های بهداشتی، حمام، تأمین آب و... جهت رفاه و خدمت‌رسانی قرار دارد. بیشتر اتوبوس‌های ترمینال مهران از نوع VIP با امکانات و خدمات رفاهی بی نظیر هستند تا تجربه سفر راحت‌تری را در اختیار شما قرار دهند. از خدمات این اتوبوس‌ها می‌توان به مانیتور‌های شخصی، صندلی تخت شو، درگاه شارژر موبایل و لپ تاپ و... اشاره کرد. 

 

خرید بلیط اتوبوس از ترمینال (پایانه) مسافربری مهران

خرید بلیط اتوبوس از پایانه مسافربری مهران به مقصد دیگر‌ شهر‌ها به صورت اینترنتی از طریق سایت پایاسفر که یکی از امن‌ترین و ساده‌ترین روش‌های خرید بلیط است، امکان پذیر است. در این روش شما تنها با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود می‌توانید لیست تمامی اتوبوس‌های این ترمینال در آن روز را مشاهده کنید. در این لیست می‌توانید اطلاعات مهمی از جمله مبدا، مقصد، نوع اتوبوس، ظرفیت مانده، شرکت مسافربری، ساعت حرکت و قیمت بلیط اتوبوس را بررسی کنید. با پرداخت هزینه بلیط از طریق درگاه‌های امن این سایت می‌توانید فرانید خرید خود را تکمیل کنید.

در صورت لغو یا تغییر تاریخ سفر خود می‌توانید، بلیط اتوبوس خود را از سایت پایاسفر استرداد کنید. با استرداد بلیط اتوبوس می‌توانید بیشتر هزینه‌های بلیط را پس بگیرید. هزینه‌ها و شرایط مربوط به تعویض و یا تغییر بلیط اتوبوس طبق قوانین درج شده در سایت صورت می‌گیرد. پس قبل از خرید بلیط شرایط آن را با دقت مطالعه و در صورت نیاز اطلاعات دقیق و کامل را دریافت کنید.

ترمینال (پایانه) مهران
ترمینال پایانه مهران
مهران / خیابان امام خمینی / میدان شهدا جنب پمپ گاز / پایانه مهران