تعاونی

شرکت مسافربری پیک صبا ترمینال پایانه بیهقی تهران - تعاونی 17

اطلاعات سرویس های روزانه پیک صبا ترمینال پایانه بیهقی تهران - تعاونی 17 (قیمت، ساعات حرکت)
سرویس روزانه ای یافت نشد

تعاونی پیک صبا ترمینال پایانه بیهقی تهران

شرکت مسافربری پیک صبا که به تعاونی 17 هم مشهور است، از شرکت‌های خوشنام و با‌سابقه در زمینه جابه‌جایی مسافرین است که از سال 1375 آغاز بکار کرد. یکی از نمایندگی‌های فعال و خوش خدمت این شرکت، در ترمینال پایانه بیهقی تهران می‌باشد که توانست در سال 1398 عنوان بهترین تعاونی اتوبوسرانی را به خود اختصاص دهد. در ترمینال پایانه بیهقی تهران، شرکت مسافربری پیک صبا، با سرویس روزانه خود در خدمت مسافرین عزیز کشور میباشد تا خدمتی شایسته و در خور مردم عزیز را به آنها ارائه دهد.

بلیط اتوبوس پیک صبا - تعاونی 17 ترمینال پایانه بیهقی تهران 

اگر سفری در پیش رو دارید و دوست دارید این سفر را با اتوبوس‌های شرکت‌ مسافربری پیک صبا ترمینال پایانه بیهقی تهران تعاونی 17، پشت سر بگذارید باید به فکر خرید بلیط اتوبوس باشید. امروزه با در اختیار داشتن اینترنت این کار به راحتی قابل انجام است تنها کافیست به یکی از سایت‌های موجود برای خرید بلیط را انتخاب کرده و سپس اقدام نمایید. سایت پایا‌سفر نامی آشنا برای سفر از تمامی پایانه‌ها، در اختیار شماست تا بلیط اتوبوس خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

 

رزرو بلیط اتوبوس پیک صبا - تعاونی 17ترمینال پایانه بیهقی تهران 

اگر سفری پیش‌رو دارید و به فکر خرید بلیط اتوبوس هستید چه بهتر که از چند روز قبل اقدام کرده تا استرس دیر رسیدن به مقصد را نداشته باشید. برای خرید و رزرو بلیط اتوبوس پیک صبا ترمینال پایانه بیهقی تهران تعاونی 17، بهتر است به جای مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافربری و اتلاف وقت، با مراجعه به سایت‌های در دسترس با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز به راحتی و در کمترین زمان ممکن به بلیط اتوبوس مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

بلیط اتوبوس vip پیک صبا ترمینال پایانه بیهقی تهران - تعاونی 17

تجربه مسافرت با اتوبوس میتواند تجربه ای دلچسب و بی‌نظیر باشد، به شرطی که انتخاب ما مسافرت با اتوبوس‌های پیشرفته و خرید بلیط اتوبوس vip باشد. به شما قول می‌دهیم با انتخاب این گزینه با وجود امکانات رفاهی از جمله صندلی تخت‌شو و فضای کافی برای استراحت و تماشای فیلم از مانیتورهای شخصی و همچنین سیستم تهویه مطبوع و خدمات دیگر، به یاد ماندنی‌ترین و بهترین سفر زندگی خود را با شرکت پیک صبا تجربه کنید.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس پیک صبا - تعاونی 17 ترمینال پایانه بیهقی تهران

شاید تصور بسیاری از ما از خرید و رزرو بلیط اتوبوس کاری سخت و پیچیده باشد یا فکر کنیم حتما باید در شلوغی خیابان‌ها و در سرما و گرما مجبور هستیم با مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافربری این کار را انجام دهیم، اما این تصور اشتباه است. سایت پایا‌سفر به این دغدغه ها و تصورات اشتباه پایان داده و خرید و رزرو بلیط اتوبوس پیک صبا ترمینال پایانه بیهقی تهران تعاونی 17 را به کاری راحت و حتی جذاب برای شما تبدیل کرده است.

استرداد بلیط اتوبوس پیک صبا - تعاونی 17 ترمینال پایانه بیهقی تهران

اگر به هر دلیلی، تغییری در برنامه سفر شما پیش آمد و مجبور به موکول کردن سفر خود به زمان دیگری هستید، بدون نگرانی میتوانید به سایت پایا‌سفر مراجعه کرده و در قسمت بازگشت بلیط اتوبوس، بلیط خود را کنسل کرده و هر زمان که امکانش را داشتید سفر خود را پشت سر بگذارید. از مزایای این شرکت و سایت پایا‌سفر می‌توان به این نکته اشاره کرد که اگر بلیط خود را کنسل کردید تنها بخشی از هزینه پرداختی شما از دست خواهد رفت که با توجه به زمان کنسل کردن بلیط اتوبوس پیک صبا ترمینال پایانه بیهقی تهران تعاونی 17، این مبلغ متغیر به حساب شما برگشت داده می‌شود.

 
شماره تماس تعاونی

02188543426 - 02188543425 - 021885542527

آدرس تعاونی

تهران / میدان آرژانتین / پارک سوار بیهقی / تعاونی 17 (پیک صبا)