تعاونی

شرکت مسافربری کیان سفر پاسارگاد بانه - تعاونی 5

اطلاعات سرویس های روزانه کیان سفر پاسارگاد بانه - تعاونی 5 (قیمت، ساعات حرکت)
مبدامقصدساعتقیمتنوع اتوکاروضعیت
بانهتهران11:303,230,000مارال vip مانیتوردارحرکت کرد
بانهتهران19:303,230,000مارال vip مانیتوردارحرکت کرد
بانهتهران21:153,230,000مارال vip مانیتوردارحرکت کرد

تعاونی 5 کیان سفر پاسارگاد بانه

شرکت مسافربری کیان سفر پاسارگاد تعاونی 5 یکی از تعاونی‌های مسافربری مشهور واقع در ترمینال بانه میباشد که همه روزه آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز از مبدا شهر زیبای بانه به بیشتر پایانه های مسافربری مختلف در اکثر شهرهای ایران میباشد. از آنجایی که همیشه امکان سفر با قطار، هواپیما و یا وسیله نقلیه شخصی فراهم نبوده و نیز گاها به صرفه هم نیست ترجیح می‌دهیم با اتوبوس‌های مسافربری سفر خود را پشت سر بگذاریم، شرکت‌ مسافربری کیان سفر پاسارگاد تعاونی 5 بانه تمام تلاش خود را بکار برده تا سفری ایمن و به یاد ماندنی را برای شما عزیزان رقم بزند.



بلیط اتوبوس کیان سفر پاسارگاد تعاونی 5 بانه

بدون شک همه ما دست کم یکبار در زندگی تجربه سفر با اتوبوس‌های مسافربری را داشته‌ایم، پس می‌دانیم که اولین اقدام برای انتخاب سفر با اتوبوس خرید بلیط اتوبوس میباشد. یک روش بسیار راحت و در دسترس، که هر کس می‌تواند به پایانه و دفتر نمایندگی مربوطه مراجعه کرده و بلیط اتوبوس مورد نیاز خود را تهیه کند.

 

رزرو بلیط اتوبوس کیان سفر پاسارگاد تعاونی 5 بانه

در دنیای امروز، ما برای انجام اغلب کارهای روزمره خود از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین آنها از دنیای تکنولوژی و اینترنت کمک میگیریم، یکی از همین کارها به هنگام سفر،خرید بلیط میباشد. سایت پایا‌سفر این امکان را فراهم نموده تا فقط با داشتن یک وسیله متصل به اینترنت به راحتی و بدون صرف وقت اضافه و عدم مراجعه حضوری برای خود یا عزیزانمان در کمترین زمان، بلیط اتوبوس مورد نظر خود را رزرو نماییم.


بلیط vip کیان سفر پاسارگاد تعاونی 5 بانه
چه کسی هست که نخواهد در سفری که در پیش دارد سوار بر راحت‌ترین دستگاه اتوبوس نشود تا از بهترین امکانات در سفر خود بهره ببرد؟ اگر مایل به تجربه سفری ایمن و لاکچری از ترمینال بانه با بهترین قیمت هستید شرکت مسافربری کیان سفر پاسارگاد تعاونی 5 بانه با در اختیار داشتن بهترین دستگاه‌های اتوبوس در کشور بهترین گزینه برای شما میباشد. شما عزیزان با مراجعه به سایت پایا‌سفرمیتوانید بلیط اتوبوس vip را برای خود تهیه نمایید و سفری آرام و دلنشین را تجربه کنید.



خرید اینترنتی بلیط اتوبوس کیان سفر پاسارگاد تعاونی 5 بانه

امروزه به لطف تکنولوژی و دنیای شگفت انگیز اینترنت شیوه زندگی انسان‌ها بسیار راحت‌تر شده  است. گاهی پیش می‌آید که به دلایل مختلف از جمله ترافیک، آلودگی هوا، سرما، گرما، و حتی نامساعد بودن وضعیت سلامتی و ... امکان خروج از منزل یا محل کار برای انجام کارهایی از قبیل خرید بلیط وجود ندارد، در این مواقع در اختیار بودن تکنولوژی کار را برای ما راحت نموده، سایت پایا‌سفر نیز در جهت هر چه راحت‌تر کردن چنین اقداماتی، این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمان و مکان به راحتی بتوانید بلیط اتوبوس خود را به تمام پایانه ها رزرو نمایید.



استرداد بلیط اتوبوس کیان سفر پاسارگاد تعاونی 5 بانه

بی شک برای هر کسی پیش آمده که بخاطر پیشامدی غیر قابل انتظار، برنامه‌ریزی‌هایش با مانع روبرو شده و مجبور به تغییر در برنامه خود باشد. چنین رخدادی ممکن است به هنگام مسافرت نیز گریبان ما را بگیرد، از این رو امکان استرداد بلیط می‌تواند یکی از آپشن‌های فوق‌ العاده باشد. اگر با چنین شرایطی روبه رو شدید می توانید بدون نگرانی به سایت پایا‌سفر مراجعه کرده و بلیط خود را استرداد کرده و مقداری از هزینه پرداختی را باز پس بگیرید.

 
 
شماره تماس تعاونی

08734220376

آدرس تعاونی

بانه / بلوار بلال حبشه / میدان مشعل گاز به طرف خیابان سقز / پایانه بانه / تعاونی 5 (کیان سفر پاسارگاد)