تعاونی

شرکت مسافربری لوان نور سقز - تعاونی 8

اطلاعات سرویس های روزانه لوان نور سقز - تعاونی 8 (قیمت، ساعات حرکت)
مبدامقصدساعتقیمتنوع اتوکاروضعیت
سقزتهران09:302,750,000وی ای بیطبق برنامه

شرکت مسافربری لوان نور تعاونی 8 سقز

شرکت مسافربری لوان نور که در گذشته به شرکت لوان تور معروف بود، در سال 1359 کار خود را شروع کرد. پس از مدتی با گذشت زمان، نام این شرکت به لوان نور تغییر کرد. هدف این شرکت از ابتدای تاسیس تا حالا ارائه خدمات کیفیت و رفاه حال مسافرین بوده است، به همین دلیل همواره در میان مسافران و رانندگان به‌عنوان شرکتی محبوب شناخته شده است. در راستای این اهداف با تغییر اوضاع مملکت و ورود اتوبوس‌های لوکس در پایانه ها، شرکت لوان نور نیز ناوگان خود را به روز کرد و نمایندگانی در سراسر کشور در ترمینال ها مستقر کرد که لوان نور تعاونی 8 سقز یکی از مجرب‌ترین کادرها در میان این نمایندگی‌هاست. تعاونی 8 لوان نور سقز،در تمام ساعات شبانه روز سرویس روزانه خود را وارد جاده ها میکند.

 

 بلیط اتوبوس لوان نور تعاونی 8 سقز

امروزه خرید بلیط اتوبوس با پیشرفت تکنولوژی و بهبود زیرساخت‌های اینترنتی یکی از آسان‌ترین کارهاست. دیگر مانند گذشته نیاز نیست دغدغه‌ی گیر نیامدن بلیط را در   ترمینال‌ها داشته باشید.همچنین با صرفه جویی در زمان به جای انتظار در ترافیک و مراجعه حضوری به ترمینال هابا خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از سایت پایاسفر به راحتی چمدان خود را ببندید و نگران هیچ چیز دیگری نباشید.

 

رزرو بلیط اتوبوس لوان نور تعاونی 8 سقز

برای رزرو بلیط اتوبوس شرکت لوان نور تعاونی 8 سقز کافی ست وارد سایت پایا‌سفرشوید تا تمامی سرویس های موجود در تاریخ و مقصد مورد نظر برایتان لیست شود و سرویس دلخواه خود را همراه با تخفیف به ویژه در ایام تعطیلات و اعیاد، با بهترین قیمت پایاسفر رزرو کنید.

 

 بلیط اتوبوس vip لوان نور تعاونی 8 سقز

اگر میخواهید در طول مسیر سفر، فضایی راحت تر از خانه را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما، تهیه بلیط اتوبوس vip ما می‌باشد، چون با این عمل امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به جرات میتوان گفت، فقط در خانه میتوان چنین آسایشی را تجربه کرد. از جمله این امکانات میتوان به صندلی تخت‌خواب‌شو، سیستم تهویه ی هوا، مانیتور شخصی، شارژر موبایل و… اشاره کرد.این امکانات در سفرهای طولانی شما بیشتر به چشم می‌آیند.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس لوان نور تعاونی 8 سقز

اگر بلیط اتوبوس لوان نور تعاونی 8 سقز خود را به صورت اینترنتی از پایانه مسافربری خریداری کنید، امکان انتخاب صندلی برای شما وجود دارد تا اگر در نشستن کنار دیگرا‌ن راحت نبودید، صندلی های تکی را رزرو کنید و ما سفری راحت با خیالی آسوده را برای شما به ارمغان می آوریم.

 

استرداد بلیط اتوبوس لوان نور تعاونی 8 سقز

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از رفتن به سفری پشیمان شوید یا مشکلی بوجود بیاید و مانع رفتن شما به سفر شود. در این موقعیت لازم نیست نگران استرداد بلیط خود باشید چون سایت پایا‌سفر این امکان را از ترمینال سقز به صورت اینترنتی برای شما فراهم آورده است.  کافیست در سایت گزینه ی برگشت بلیط را انتخاب کنید و پس از انجام مراحل، طبق قوانین استرداد بلیط اتوبوس شما کنسل خواهد شد. قوانین استرداد بلیط به شرح زیر است: میزان جریمه از زمان خرید بلیط تا یک ساعت قبل از حرکت 10 درصد، یعنی 90 درصد وجه به شما باز‌میگردد و کمتر از یک ساعت مانده به حرکت و بعد از آن 50 درصد می باشد که یعنی نصف وجه به حساب شما برمیگردد.

 
شماره تماس تعاونی

08736241848

آدرس تعاونی

سقز / اتوبان سقز به مریوان / پایانه سقز / تعاونی 8 (لوان نور)