ترمینال

 ترمینال (پایانه) رشت

ما در ترمینال رشت به فراهم کردن تجربه‌ای بی‌نظیر از رزرو بلیط اتوبوس برای مسافران عزیزمان متعهد هستیم. پایاسفر با داشتن زیرساختی مناسب و تیمی مجرب از کارشناسان حمل‌ونقل به شما خدماتی بی‌نظیر از تمام پایانه ها ارائه می‌دهیم که در کنار راحتی و امنیت لذت سفر را برای شما بیش از پیش افزایش می‌دهد. در ترمینال مسافربری رشت ما به تضمین رعایت استانداردهای بهداشتی و به‌روز بودن تجهیزات می‌پردازیم. همچنین امکانات راحت و سرویس‌های متنوعی از جمله پارکینگ ایمن و نگهداری بار، خدمات رستوران و کافه، سالن انتظار و خدمات ویژه را در اختیار مسافران قرار می‌دهیم.

این ترمینال تمام سفرهای داخل و خارج استان را پوشش می‌دهد. با انتخاب مسیرهای اصلی شما می‌توانید به شهرها و مناطق مهم شمال ایران نیز دسترسی داشته باشید. از شهر تاریخی ماسال و شهربازی سرزنده رشت تا سواحل زیبای شهرستان‌های نزدیک شما فرصتی برای کاوش و تجربه بهتر را خواهید داشت.شرکت‌های مسافربری زیادی در این پایانه مشغول به فعالیت هستند که وظیفه آن‌ها رسیدگی به امور مسافرین است. سایت پایاسفر شرکت‌های مسافربری با کیفیت و حرفه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد. این شرکت‌ها با تجربه و تخصص خود در حوزه حمل‌ونقل شما را سالم و در امنیت به مقصد می‌رسانند. با داشتن انواع وسایل نقلیه مدرن و مجهز امکاناتی بی‌نظیر را در سفرهایتان فراهم می‌کنند. 

 

خرید بلیط اتوبوس از ترمینال (پایانه) مسافربری گیل رشت

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای خرید بلیط اتوبوس برای سفرهایتان هستید و از صف‌های طولانی در ترمینال گیل رشت می‌خواهید دور بمانید سایت پایاسفر بهترین گزینه برای خرید آنلاین بلیط از این ترمینال است. با استفاده از این سایت می‌توانید به‌راحتی و با سرعت بلیط اتوبوس موردنظرتان را برای سفرهایتان خریداری کنید. این سایت قابلیت جستجوی سریع و دقیق را داراست و با چند کلیک ساده بلیط مقصدتان را انتخاب و خریداری می‌کند.

همچنین مزایای فراوانی را دراختیارتان قرار می‌دهد. اولاً نیازی به مراجعه حضوری در ترمینال مسافربری رشت برای خرید آنلاین بلیط ندارید. همه مراحل خرید از طریق سایت انجام می‌شود. ثانیاً شما از زمان و هزینه‌های اضافی ناشی از صف‌های بلیط در ترمینال جلوگیری می‌کنید. شما در هر زمانی که می‌خواهید بلیط خود را خریداری کنید.

امکانات و خدمات اضافی متنوعی را نیز به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از انتخاب صندلی موردعلاقه‌تان، مشاهده نقشه مسیر اتوبوس و دریافت بلیط الکترونیکی استفاده کنید. امکان لغو و تغییر بلیط نیز در دسترس شماست. پس دیگر نگران کنسل‌شدن سفر خود نباشید با استرداد بلیط در صورت لغو سفر پایاسفر هزینه شما را به حسابتان واریز می‌کند.

 
 
ترمینال (پایانه) رشت
ترمینال پایانه میدان گیل رشت
رشت / خیابان امام / جنب میدان گیل / پایانه مسافربری گیل رشت