تعاونی

شرکت مسافربری ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران - تعاونی 1

اطلاعات سرویس های روزانه ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران - تعاونی 1 (قیمت، ساعات حرکت)
سرویس روزانه ای یافت نشد

 تعاونی 1 ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران

دلیل نامگذاری شرکت مسافربری تعاونی شماره یک(ایران پیما) مربوط میشود به اولین شرکت تعاونی بودن آن که به ثبت رسیده و در سال ۱۳۲۸ شروع به فعالیت کرده است. در مهرماه ۱۳۵۹ همه‌ی شرکت‌های مسافربری بخش خصوصی به ۱۷ شرکت تعاونی مسافربری تبدیل شدند؛ یعنی از بخش خصوصی مسافربری که گاراژدارها بودند خارج شد و بدست تعاونی رانندگان، دارندگان اتوبوس و کارکنان بعضی از شرکت‌ها سپرده شد. امروزه این شرکت در اکثر پایانه ها در شهرهای بزرگ و کوچک ایران نمایندگی دارد و ترمینال پایانه بیهقی تهران یکی ازباسابقه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نمایندگی‌ را، با سرویس روزانه فعال و با بالاترین کیفیت در ارائه خدمات، در دل خود جای داده است.

 

بلیط اتوبوس ایران پیما، تعاونی 1 ترمینال پایانه بیهقی تهران

همانطور که میدانید برای سوار شدن اتوبوس‌ و بهره‎‌مندی از تجربه و کیفیت خدمات این شرکت، باید بلیط اتوبوس ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران-تعاونی 1 را تهیه نمایید. جهت خرید بلیط اتوبوس باید به دو روش عمل کنید. یا باید به صورت حضوری به پایانه مراجعه کنید که با حجم سنگین ترافیک و صرف وقت زیاد اصلا روش به صرفه‌ای نیست، و یا به صورت اینترنتی و از طریق سایت پایا‌سفر رزرو خود را انجام دهید که در دنیای تکنولوژی امروزی این روش عاقلانه‌تری است.

 

رزرو بلیط اتوبوس تعاونی 1ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ماجراجویی و مسافرت را دوست دارید، باید بدانید که سفر با اتوبوس های پایاسفر یکی از هیجان‌انگیز‌ترین تجربه‌های هر مسافری است. قیمت مناسب بلیط اتوبوس، امن و مطمئن بودن سفر با اتوبوس و همچنین رزرو سریع و آسان بلیط اتوبوس ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران-تعاونی 1 از طریق سایت پایا‌سفر، از دلایل عمده‌ی انتخاب هر مسافری برای انجام سفرهای خویش از مبدا تهران به سایر نقاط کشور است.

 

بلیط اتوبوس vip ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران-تعاونی 1

اتوبوس‌هایvip همواره مورد توجه کسانی بوده که خواستار سفری راحت و پر از آسایش، بالاخص در طول مسیرهای طولانی برای خود و عزیزانشان هستند. با پرداخت هزینه‌ بیشتر هنگام خرید بلیط اتوبوس vip ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران-تعاونی 1، میتوانید یکی از هدایای به‌یادماندنی را برای خود و عزیزانتان خریداری کنید و از امکانات ویژه این اتوبوس‌ها مانند صندلی تخت‌شو، صفحه مانیتور شخصی، بسته‌های پذیرایی و … نهایت لذت را ببرید.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس ایران پیما تعاونی 1 ترمینال پایانه بیهقی تهران

میدانید که امروزه اکثر کارهای ما از پرداخت قبض‌ها و خرید شارژ و اینترنت گرفته تا خرید بلیط اتوبوس برای سفر‌هایمان، وابسته به اینترنت و پلتفرم‌های متنوعی شده که برای راحتی و سرعت یافتن کارها برای ما طراحی شده‌اند. سایت پایا‌سفر یکی از با سابقه‌ترین سایت‌ها در زمینه‌ی فروش اینترنتی بلیط اتوبوس ترمینال تهران میباشد. شما میتوانید از هرجای ایران و در هر ساعت از شبانه‌روز جهت خرید بلیط اتوبوس ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران-تعاونی 1 اقدام کنید. 

 

استرداد بلیط اتوبوس تعاونی 1ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران

به دلایل زیادی مانند تغییرات آب‌وهوایی، بیماری و یا مسائلی دیگر که منجر به کنسل شدن سفرها میشود، استرداد بلیط اتوبوس هم به امری طبیعی تبدیل شده است و از این رو سایت پایا‌سفر با هدف راحتی و کم‌کردن دغدغه‌ی مسافران عزیز امکان استرداد بلیط اتوبوس ایران پیما ترمینال پایانه بیهقی تهران-تعاونی 1 را پس از رزرو اینترنتی از این سایت، برای مسافران ممکن ساخته است و مبلغی از هزینه پرداخت شده نیز، براساس ساعت استرداد بلیط به حساب شما عودت داده میشود.

 
آدرس تعاونی

تهران / میدان آرژانتین / پارک سوار بیهقی / تعاونی 1 (ایران پیما)