تعاونی

شرکت مسافربری ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران - تعاونی 1

اطلاعات سرویس های روزانه ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران - تعاونی 1 (قیمت، ساعات حرکت)
سرویس روزانه ای یافت نشد

تعاونی 1 ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران

ترمینال پایانه شرق تهران پارس، از جمله پایانه‌های خوش‌نام و دارای سابقه طولانی در زمینه حمل و نقل زمینی در شهر تهران بزرگ میباشد. یکی از شرکت های فعال در این پایانه، شرکت مسافربری ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران- تعاونی 1 است که همه روزه در هر ساعت، با کادری خوش‌رو و مجرب آماده‌اند تا با سرویس روزانه، مسافرین عزیز را از تهران به هر نقطه از کشور عزیزمان جا‌به‌جا کنند.

 

بلیط اتوبوس ایران پیما تعاونی 1 ترمینال پایانه شرق تهران

برای سفر با اتوبوس یا هر وسیله نقلیه عمومی دیگری لازم است شما به فکر خرید بلیط باشید.مسافران عزیز می‌توانند با توجه به روز و ساعت سفر خود بلیط اتوبوس مد نظر خود را خریداری نمایند. تهیه‌ی بلیط اتوبوس ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران-تعاونی 1 یکی از بهترین انتخاب‌ها از لحاظ کیفیت خدمات و با بهترین قیمت، برای سفر شما از مبدا تهران میباشد.


رزرو بلیط اتوبوس تعاونی 1 ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران

برای رزرو بلیط اتوبوس ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران-تعاونی 1 لازم است در روزهای تعطیل از چند روز قبل به فکر باشید و به این منظور باید از طریق یکی از راه‌های پیشرو اقدام نمایید. شما می‌توانید به صورت حضوری به پایانه مورد نظر مراجعه کنید و یا اینکه از طریق اینترنت و سایت پایا‌سفر در تمام ساعات شبانه روز، به راحتی تنها با صرف چند دقیقه وقت بلیط خود را رزرو کنید.


بلیط اتوبوس vip ایران پیما تعاونی 1 ترمینال پایانه شرق تهران

اگر دوست دارید مسافت طولانی تا پایانه مقصد خود را با آرامش و لذت از پایاسفر سپری کنید، به شما پیشنهاد میکنیم بلیط اتوبوس vip ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران-تعاونی 1 را تهیه نموده و از امکاناتی از جمله صندلی‌های تخت شو، مانیتور شخصی و حتی شارژر موبایل بهره‌مند شوید.


خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تعاونی 1 ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران

یکی از گزینه‌‌های پیش روی شما برای رزرو بلیط اتوبوس مورد نیاز، گزینه خرید اینترنتی است. به همین منظور سایت پایا‌سفر در اختیار شماست تا به راحتی بتوانید با گزینه‌های متنوع در اختیار،  بلیط خود را خریداری نمایید. اگر از طریق اینترنت بلیط اتوبوس ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران-تعاونی 1 خود را خریداری کنید نه تنها در وقت خود صرفه جویی نموده اید، بلکه میتوانید از تخفیفات ویژه‌ای که فقط در خرید اینترنتی از ترمینال تهران موجود است بهره برده و لذت بیشتری از سفر نصیب‌تان بشود.


استرداد بلیط اتوبوس تعاونی 1ایران پیما ترمینال پایانه شرق تهران

به هم ریختن برنامه ممکن است برای هر کسی پیش بیاید، اگر این به هم خوردن برنامه به هنگام سفر گریبان‌گیر شما شد لازم نیست نگران باشید، کافیست به سایت پایا‌سفر مراجعه کرده و در قسمت بازگشت بلیط، بلیط خود را استرداد نمایید و مقداری از مبلغ دریافتی نیز به حساب شما بر گرداننده می‌شود.

 
شماره تماس تعاونی

02177865530

آدرس تعاونی

تهران / خیابان دماوند / سه راه تهران پارس / پایانه شرق / تعاونی 1 (ایران پیما)