تعاونی

شرکت مسافربری ایران پیما مریوان - تعاونی۱

اطلاعات سرویس های روزانه ایران پیما مریوان - تعاونی۱ (قیمت، ساعات حرکت)
سرویس روزانه ای یافت نشد

شرکت مسافربری تعاونی 1 ایران پیما مریوان

شرکتی که به دلیل قدیمی بودن و معتبر بودن آن، پای نمایندگی هایش حتی به ترمینال های شهرهای کوچکی مانند مریوان رسیده است تعاونی 1 ایران پیما میباشد. این تعاونی با بیش از نیم قرن تجربه یکی از پرطرفدارترین ناوگان را در ترمینال مریوان و بقیه ی شهرهای ایران دارد. کادر باتجربه و حرفه‌ای این تعاونی نیز یکی دیگر از مزایای ناوگان این تعاونی است.

 

بلیط اتوبوس ایران پیما تعاونی 1 مریوان

به جرات میتوان گفت هر مسافری که از مبدا مریوان بخواهد با اتوبوس های وی آی پی پایاسفر سفر کند به فکر تهیه بلیط اتوبوس ایران پیما تعاونی 1 مریوان می افتد، زیرا این شرکت قدیمی نامی آشنا برای مسافران از لحاظ تیم رانندگان مجرب و تجربه سفرهای امن و راحت میباشد.

 

رزرو بلیط اتوبوس ایران پیما تعاونی 1 مریوان

رزرو بلیط اتوبوس ایران پیما تعاونی 1 مریوان همواره جزو دغدغه های مسافرانی بوده که میخواستند از مریوان  به شهرهای دیگر ایران سفر کنند. بسیاری از مسافران به منظور رزرو بلیط به ترمینال مریوان مراجعه میکنند، اما امروزه مراجعه حضوری برای رزرو بلیط اصلا کار به‌صرفه و عاقلانه ای نیست. سایت پایا‌سفر این امکان را برای مسافرانی که از مبدا مریوان می خواهند سفر کنند بسیار آسان کرده تا از طریق اینترنت بلیط دلخواه خود را با بیشترین تخفیف در هر ساعتی از شبانه روز رزرو نمایند.

 

بلیط اتوبوس vip شرکت مسافربری ایران پیما تعاونی 1 مریوان

شهر مرزی مریوان از بسیاری از شهرهای ایران به دلیل مساحت طولانی‌اش جز شهرهای دور بحساب می آید از این رو بیشتر افراد دوست دارند با اتوبوس vip سفرهای خود را انجام دهند تا کمتر خسته‌ی راه شوند و با انرژی بیشتری به مقصد برسند. این اتوبوس های وی ای پی پایاسفر به‌دلیل داشتن امکاناتی مانند صندلی تخت‌شو و فضای زیاد بین صندلی ها و همچنین داشتن مانیتورهای شخصی، شارژر موبایل، سیستم تهویه مطبوع و … باعث میشوند تا مسافر احساسی همچون راحتی در منزل را تجربه کند و برای خرید بلیط اتوبوس vip شرکت مسافربری ایران پیما تعاونی 1 مریوان مشتاق باشد.

 

خرید اینترنتی بلیط شرکت ایران پیما تعاونی 1 مریوان

سایت پایا‌سفر برای راحت‌تر بودن مسافر و برای اینکه مسافر بدون دغدغه‌ای اضافه فقط چمدان خود را ببندد و عازم سفر شود، تدابیری اندیشیده است. با اتصال گوشی همراه یا لپ‌تاپ خود به اینترنت و وارد کردن نام پایا‌سفر در گوگل، شما میتوانید به راحتی شهر مبدا، شهر مقصد و تاریخ حرکت خود را وارد کنید و از میان سرویس‌های متعددی که برای شما نمایش داده میشود، بلیط شرکت ایران پیما تعاونی 1 مریوان را با ساعت حرکت مورد نظر و صندلی منتخب خود به تمامی پایانه ها خریداری کنید.

 

استرداد بلیط اتوبوس شرکت ایران پیما تعاونی 1 مریوان

جهت استرداد بلیط اینترنتی خریداری شده پس از کنسل شدن سفر خود از ترمینال مریوان به دلایل پیش بینی نشده ای، شما میتوانید در سایت پایا‌سفر گزینه ی برگشت بلیط را انتخاب کنید و پس از طی کردن مراحل ثبت شماره موبایلی که با آن بلیط را رزرو کرده‌اید و کدرهگیری بلیط خود، مبلغی از وجه پرداخت شده جهت خرید بلیط را پس بگیرید و به حساب شما بازگردانده شود. مبلغی از وجه جهت جریمه کنسلی طبق قانون استرداد، از حساب شما کسر خواهد شد.

 
 
 
شماره تماس تعاونی

08734523040

آدرس تعاونی

مریوان / خیابان شهید سلیمانی / پایانه مریوان / تعاونی۱ (ایران پیما)