تعاونی

شرکت مسافربری پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران - تعاونی 14

اطلاعات سرویس های روزانه پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران - تعاونی 14 (قیمت، ساعات حرکت)
سرویس روزانه ای یافت نشد

تعاونی 14 پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران

ترمینال پایانه شرق تهران پارس واقع در شهر تهران یکی از ترمینال‌های بزرگ پایتخت میباشد که چندین پایانه‌ مسافربری فعال را داراست و همواره به صورت شبانه روزی و با قیمت‌های به‌صرفه و سرویس روزانه، آماده جابه‌جایی مسافران عزیز به دیگر شهرهای کشور است. شرکت‌ مسافربری پارسیان-تعاونی 14 شرکتی فعال در ترمینال پایانه شرق تهران پارس، مجهز به ناوگان‌های مسافربری به روز، پیشرفته و بدون نقص میباشد تا سفری ایمن را به ارمغان بیاورند.

 

بلیط اتوبوس پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران

سفر کردن در هر شرایطی میتواند نتیجه‌ای فوق العاده بر شرایط جسمی و روحی انسان داشته باشد. گاهی نه فقط به هنگام تعطیلات و ایام فراغت بلکه میتوان به هر بهانه‌ای این لذت را به خود و حتی کسانی که دوست‌شان داریم هدیه دهیم. برای این کار میتوان به سادگی با خرید بلیط اتوبوس پارسیان-تعاونی 14، آماده سفر شویم.

 

رزرو بلیط اتوبوس تعاونی 14 ترمینال پایانه شرق تهران

اگر تصمیم گرفته‌اید اوقات فراغت خود را در یک سفر اتوبوسی بگذرانید و انتخاب شما شرکت‌ مسافربری پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران-تعاونی 14 است، با ما باشید تا شما را در رزرو و خرید بلیط اتوبوس از این شرکت راهنمایی نماییم. برای این منظور دو روش حضوری و غیر حضوری در اختیار شماست به این صورت که شما یا به پایانه اتوبوسرانی مد نظر مراجعه کرده و با پرداخت وجه مشخصی بلیط خود را خریداری میکنید و یا اینکه به صورت غیر حضوری چه با مراجعه به کافینت‌ و چه در خانه به وسیله لب تاب، گوشی یا هر وسیله متصل به اینترنت پروسه خرید و رزرو بلیط اتوبوس پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران-تعاونی 14 را انجام می‌دهید.

 

بلیط اتوبوس vip پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران

اگر عازم سفری باشیم و با یکی از وسیله‌های نقلیه عمومی به این سفر برویم چه بهتر که از امکانات رفاهی اتوبوس‌های پیشرفته و بی سر و صدا بهره ببریم و بدون نگرانی، از تمامی لحظات خود در طی مسیر لذت ببریم. اگر دوستدار آسایش و رفاه هستید میتوانید به هنگام رزرو بلیط، بلیط اتوبوس vip پارسیان ترمینال پایانه تهران-تعاونی 14 را تهیه کنید و سفری به یاد ماندنی را در خاطر خود ثبت کنید.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تعاونی 14 ترمینال پایانه شرق تهران

پیش‌تر روش‌های رزرو و خرید بلیط اتوبوس را برای شما توضیح دادیم.اکنون م‌یخواهیم بیشتر در مورد خرید اینترنتی بلیط اتوبوس برای شما صحبت کنیم. بهترین روش خرید بلیط اتوبوس همان روش غیر حضوری است، چرا که علاوه بر اینکه در زمان شما صرفه جویی خواهد شد و مجبور نیستید در هر شرایطی به بیرون از منزل مراجعه کنید بلکه با مراجعه به سایت پایا‌سفر که با سابقه‌ای 15 ساله برای شما طراحی شده، میتوانید به سادگی و بدون کمک دیگران تنها در چند دقیقه از تخفیف‌های فوق العاده خرید اینترنتی بلیط اتوبوس پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران-تعاونی 14 بهره‌مند شوید.

 

استرداد بلیط اتوبوس پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران

شاید شما هم تجربه این را داشته‌اید که به‌هنگام سفر خود را آماده کرده‌ باشید وهمه برنامه‌های خود را تنظیم کرده باشید اما به هر دلیلی با به هم خوردن برنامه سفر مواجه شده و مجبور شده باشید سفر خود را کنسل کنید. اگر چنین موردی برای شما پیش آمد میتوانید به راحتی به سایت پایا‌سفر مراجعه کنید و در قسمت استرداد بلیط، بلیط اتوبوس پارسیان ترمینال پایانه شرق تهران-تعاونی 14 خود را کنسل نمایید و قسمتی از وجه پرداختی خود را با توجه به قانون استرداد، به حساب خود بازگردانید.

 
شماره تماس تعاونی

02177865910 - 02177881065

آدرس تعاونی

تهران / خیابان دماوند / سه راه تهران پارس / پایانه شرق / تعاونی 14 (پارسیان)