تعاونی

شرکت مسافربری ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران

اطلاعات سرویس های روزانه ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران (قیمت، ساعات حرکت)
سرویس روزانه ای یافت نشد

تعاونی ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران

ترمینال پایانه شرق تهران پارس یکی از بزرگترین ترمینال‌های فعال در پایتخت کشور میباشد که با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه حمل‌و‌نقل زمینی با قیمت‌های منصفانه و به صرفه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا لحظات خوشی را در طول سفر برای مسافرین خود رقم بزند. شرکت مسافربری ایران پیمان با سرویس دهی به سراسر کشور و تنوع اتوبوس ها با بهترین قیمت یکی از شرکتهای بین المللی و شناخته شده است که با سرویس روزانه، در ساعات مختلف و متعدد، با در اختیار داشتن بهترین ناوگان‌های مسافربری و کادری مجرب در خدمت مردم عزیز کشورمان میباشد.

 

بلیط اتوبوس ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران

سفر کلمه‌ای آشنا به گوش همه ماست و البته همه ما به نحوی تجربه سفر کردن را داشته‌ایم. حال این سفر تفریحی بوده باشد یا کاری، به دلخواه یا اجبار. اگر تصمیم به سفر کردن دارید و میخواهید با وسیله ای به جز وسیله‌ی شخصی خودتان این سفر را پشت سر بگذارید، پس لازم است به فکر تهیه رزرو و خرید بلیط اتوبوس باشید. در ادامه شما را در جهت خرید بلیط اتوبوس ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران راهنمایی خواهیم کرد.

 

رزرو بلیط اتوبوس ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران

شما عازم سفری هستید و انتخاب کرده‌اید با شرکت‌های مسافربری ایران پیمان به این سفر بروید و حال به فکر خرید بلیط اتوبوس ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران هستید. اینک دو راه پیش روی شماست تا بتوانید بلیط مد نظر خود را تهیه کنید، روش حضوری و روش غیر حضوری. در روش حضوری شما به پایانه مد نظر مراجعه کرده و با پرداخت مقداری وجه نقد بلیط را خریداری میکنید ولی در روش غیر حضوری از طریق اینترنت خودتان و یا به کمک دیگران بلیط اتوبوس را رزرو می کنید.

 

بلیط اتوبوس vip ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران

شرکت مسافربری ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران مجهز به بهترین و پیشرفته‌ترین ناوگان‌های مسافربری است تا برای مسافرانی که مایلند سفر راحت‌تر و رویایی را تجربه کنند خدماتی جذاب و متفاوت‌تری مانند صفحه مانیتور شخصی، شارژر موبایل، صندلی‌های تخت‌شو و راحت و… را ارائه دهد. به این منظور شما میتوانید در هنگام رزرو بلیط، بلیط اتوبوس vip ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران را تهیه نموده و شیرینی سفر را به کام خود چند برابر کنید.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران

اینجا میخوایم توضیحات بیشتری را در مورد خرید اینترنتی بلیط اتوبوس ایران پیمان ترمینال پایانه تهران به شما مسافرین عزیزی که تمایل دارید بلیط خود را به صورت غیر حضوری تهیه نمایید ارائه دهیم. ما برای آسودگی خاطر مسافران و راحت‌تر کردن هرچه بیشتر پروسه رزرو و خرید بلیط اتوبوس، سایت پایا‌سفر را طراحی کرده‌ایم تا به سادگی و در چند دقیقه حتی بدون کمک گرفتن از کسی به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید و همچنین از تخفیفات ویژه‌ای که تنها در خرید اینترنتی موجود است بهره ببرید.


استرداد بلیط اتوبوس ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران

ممکن است شما به هر دلیلی چند روز، یک روز و یا حتی ساعاتی مانده به حرکتو شروع سفر، از تصمیم خود منصرف شده و به کنسل کردن سفر خود اقدام کنید. ما برای این اتفاق‌ها چاره‌ای اندیشیده‌ایم، به این صورت که شما با مراجعه به سایت پایا‌سفر در قسمت بازگشت بلیط به راحتی بلیط اتوبوس ایران پیمان ترمینال پایانه شرق تهران خود را کنسل کرده و مقداری از وجه پرداختی نیز به حساب شما برگردانده خواهد شد.

 
شماره تماس تعاونی

02177711775-6

آدرس تعاونی

تهران / خیابان دماوند / سه راه تهران پارس / پایانه شرق / تعاونی ایران پیمان