ترمینال

ترمینال ایرانشهر به مسافران عزیز امکاناتی بی‌نظیر و خدماتی با کیفیت ارائه می‌دهد. اولین چیزی که در این پایانه تجربه خواهید کرد فضایی بسیار آرام و دل‌نشین است. شما می‌توانید قبل از سفر خود لحظاتی را در اینجا استراحت و با آرامش سپری کنید. برای خرید بلیط اتوبوس نیز راحت‌ترین و سریع‌ترین امکان را برایتان فراهم کرده‌ایم. رزرو آنلاین از طریق سایت پایاسفر بهترین فرصت برای شما خواهد بود. دیگر از حضور در پایانه‌ها برای خرید بلیط و صرف وقت اضافی خبری نیست.

این ترمینال با امکاناتی منحصربه‌فرد و به‌روز برای راحتی شما مسافران عزیز طراحی شده است. از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ وسیع و ایمن، سالن انتظار مجهز با اینترنت پرسرعت، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، فروشگاه‌های مسافرتی و همچنین مکان‌های تفریحی اشاره کرد.

تیم مجرب و حرفه‌ای ایرانشهر همواره در خدمت شماست. کارکنان ما با داشتن تجربه و آگاهی کامل از نیازهای مسافران تلاش می‌کنند تا تمامی خواسته‌های شما را در اسرع وقت برآورده کنند. برخورد مودبانه و دلسوزانه کارکنان خاطره‌ای خوش را از سفر برایتان به جا می‌گذارند. از جایگاه ممتاز ایرانشهر می‌توانید به سراسر شهرهای کشور سفر کنید. اتوبوس‌های ما با رانندگان مجرب و حرفه‌ای همراه هستند و همواره در دسترس شما خواهند بود. 

این پایانه با همکاری شرکت‌های مسافربری گوناگون امکان سفر در ساعت‌ها و تاریخ‌های متفاوت را برای شما فراهم کرده است. پس با انتخاب تعاونی موردنظرتان و نوع اتوبوس vip یا معمولی سفر خود را آغاز کنید.

 

خرید بلیط اتوبوس از ترمینال (پایانه) امید ایرانشهر

اگر به دنبال راحتی، سرعت و اطمینان در خرید آنلاین بلیط اتوبوس هستید با چند کلیک ساده بلیط خود را بدون دردسر خریداری کنید. پایاسفر سایتی که به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و امنیت کامل بلیط اتوبوس خود را از ترمینال ایرانشهر تهیه کرده و آماده خدمت‌رسانی به شما خواهد بود.

با استفاده از این سایت به‌سادگی و در کمترین زمان ممکن بلیط موردنظر خود را از ترمینال مسافربری ایرانشهر خریداری کنید. با رابط کاربری ساده و کارآمد تاریخ و مقصد سفر خود را انتخاب و بلیط اتوبوس خود را با چند کلیک ساده وارد سبد خرید خود کنید.

پایاسفر با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز درباره برنامه‌های سفر، زمان‌های حرکت و مقصدهای متعدد به شما اطمینان می‌دهد که انتخابی هوشمندانه داشته باشید. با استفاده از این سایت قابل اعتماد انواع اتوبوس‌ها و شرکت‌های مختلف را مقایسه و بلیطی را که بهترین قیمت و خدمات را ارائه می‌دهد انتخاب کنید. دیگری نیازی به رفتن به پایانه‌ها ندارید.

همچنین به امکانات و خدمات بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت. از جمله این امکانات می‌توان به اطلاعات ترافیک و وضعیت راه‌ها، نقشه‌ها و مسیرهای دقیق و همچنین پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد. شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از این امکانات سفر خود را بهتر برنامه‌ریزی و همواره در جریان تغییرات و اطلاعات جدید باشید.

با ارائه گزینه‌های پرداخت متنوع و امن نیز به شما امکان می‌دهد تا بلیط اتوبوس خود را بدون نگرانی خریداری کنید. تمامی تراکنش‌های مالی از طریق پایاسفر با استفاده از روش‌های امن صورت می‌گیرد. استرداد بلیط در این سایت بر اساس قوانین هر شرکت مسافربری و همچنین شرایط خرید شما متفاوت است، اما دیگر نگران کنسل‌شدن سفر خود نباشید چرا که در صورت لغو بلیط خود قبل از حرکت اتوبوس می‌توانید مقدار زیادی از هزینه خود را پس بگیرید.

  • ترمینال (پایانه) ایرانشهر                           ایرانشهر، اکسیژن ساز، خیابان امام خمینی، خیابان مالکی جنوبی                                          
 
ترمینال (پایانه) ایرانشهر
ترمینال پایانه امید ایرانشهر
ایرانشهر / خیابان شهید مالکی / تقاطع خیابان امام خمینی / روبروی بانک کشاورزی / پایانه امید ایرانشهر