تعاونی

شرکت مسافربری عدل سفر بانه - تعاونی 7

تعاونی 7 بانه (عدل سفر)
21:00
بانه -> تهران
پنج شنبه 1403/02/06
ویژگی های اتوبوس شهرهای بین راهی

اتوکار: بی9 وی ای پی

25 نفره، 7 صندلی خالی

3,230,000 ریال

اطلاعات سرویس های روزانه عدل سفر بانه - تعاونی 7 (قیمت، ساعات حرکت)
مبدامقصدساعتقیمتنوع اتوکاروضعیت
بانهتهران21:003,230,000 بی9 وی ای پیطبق برنامه

تعاونی 7 عدل بانه

شرکت مسافربری عدل تعاونی 7 یکی از شرکت‌های مسافربری نامدار در ترمینال بانه، با در اختیار داشتن بهترین ناوگان‌های مسافربری و استخدام مجرب‌ترین و با اخلاق‌ترین راننده‌گان در تلاش است تا سفری ایمن و به یاد ماندنی را برای مسافرین عزیز رقم بزند. شرکت مسافربری عدل سفر بانه این اطمینان را به شما مسافرین ارجمند خواهد داد تا با نهایت دقت و توجه حافظ جان و سلامت شما عزیزان بوده و راحتی هرچه تمام را برای مسافرین خود رقم خواهد زد به طوری که در سفرهای بعدی خود اولین انتخاب شما رزرو بلیط اتوبوس و انتخاب شرکت عدل سفر تعاونی 7 بانه از میان سرویس روزانه مربوط به مسیر مورد نظر باشد.

 

بلیط اتوبوس تعاونی ۷ عدل بانه

همه ما می‌دانیم که بیش از یک دهه است که پرداخت وجه نقد برای سفر با وسایل نقلیه عمومی همچون قطار، هواپیما، کشتی و البته اتوبوس‌های مسافربری جای خود را به خرید اینترنتی بلیط اتوبوس داده تا نظم و اطمینان خاطر بیشتری برای مردم حاصل شود. شرکت مسافربری عدل سفر تعاونی 7 بانه نیز از این قاعده مستثنا نبوده و همه روزه آماده ارائه بلیط اتوبوس برای مسافرین خود بوده و با هزینه‌ای به صرفه و تخفیف‌های مناسب، شیرینی سفر را برای شما دو چندان خواهد کرد.

 

رزرو بلیط اتوبوس تعاونی ۷ عدل  بانه

جمله "وقت طلاست" به گوش همه ما آشناست و در دنیای امروز همگی مفهوم این توصیف را به خوبی درک می‌کنیم و بدون شک همه ما دوست داریم از کارهای بیهوده‌ایی که باعث معطلی و فوت وقت‌مان می‌شود دوری کنیم، از این رو رزرو و خرید بلیط از طریق اینترنت و مراجعه غیر حضوری بهترین انتخاب خواهد بود. سایت پایا‌سفر به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ دردسری تنها با صرف چند دقیقه زمان، فقط با وارد کردن اطلاعات لازم و تعیین مبدا و مقصد برای خود و عزیزان‌تان بلیط اتوبوس مورد نظر را تهیه نمایید.


بلیط اتوبوس vip تعاونی ۷ عدل بانه

اگر دوست دارید سفری به یاد ماندنی و فوق العاده راحت را از ترمینال بانه با بهترین قیمت تجربه کنید، کافیست با اندکی هزینه بیشتر که کاملا به صرفه بوده از طریق خرید بلیط اتوبوس vip، لذت سفری جذاب را از آن خود کنید. صندلی‌های راحت، پذیرایی عالی، امکان تماشای فیلم و سریال تعدادی از آپشن‌های دستگاه‌های پیشرفته حمل و نقل شرکت عدل سفر میباشد. کافیست در سایت پایا‌سفر خرید بلیط اتوبوس vip را انتخاب نمایید و راحتی در سفر را برای خود به ارمغان بیاورید.


خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تعاونی ۷ عدل بانه
همانطور که گفته شد شما تنها با در اختیار داشتن اینترنت میتوانید به سایت پایا‌سفر مراجعه کرده و مرحله به مرحله به راحتی و بدون سردرگمی بلیط مد نظر خود را انتخاب و آماده سفری جذاب و ایمن  به پایانه های مسافربری مختلف شوید.


استرداد بلیط اتوبوس تعاونی ۷ عدل بانه

اگر به هر دلیلی حتی ساعاتی قبل از شروع سفر خود مجبور به کنسل کردن سفر خود بودید، به هیچ عنوان لازم نیست نگران باشید. شما با مراجعه به سایت پایا‌سفر می‌توانید بلیط خود را استرداد نموده و بسته به تایم کنسلی مقداری از هزینه پرداختی را دریافت نمایید.

 
 
 
 
 
 
 
شماره تماس تعاونی

08734222802-3

آدرس تعاونی

بانه / بلوار بلال حبشه / میدان مشعل گاز به طرف خیابان سقز / پایانه بانه / تعاونی 7 (عدل)