تعاونی

شرکت مسافربری دیدار سیر گیتی سقز

اطلاعات سرویس های روزانه دیدار سیر گیتی سقز (قیمت، ساعات حرکت)
سرویس روزانه ای یافت نشد

شرکت مسافربری دیدار سیر گیتی سقز

محمد صادق صاحب کار فرزند بیوک آقا و مدیر فعلی شرکت مسافربری بین المللی دیدار سیر گیتی دنباله رو راه  پدر خود بوده است. این شرکت از اولین شرکت‌ها در زمینه حمل‌ونقل در ایران بوده است. بر اساس مستندات تاریخی حاج بیوک قصاب صاحبکار فرزند علی اکبر، بعد از جنگ جهانی دوم وارد حمل‌ونقل عمومی کشور شد. زمانی که گسترش شهرها و محو شدن روستاهای اطراف آن سبب بوجود آمدن فاصله میان محل کار و محل سکونت افراد گردید، ایجاد سیستم حمل‌ونقل شهری و پایانه های مسافربری یکی از بهترین راهکارهای حل این مسائل شد. حاج بیوک از سال 1325در شهر تبریز با تعدادی اتوبوس ملکی وارد حمل‌ونقل عمومی شهر تبریز گردید. در حال حاضر مجموعه دیدار سیر گیتی دارای شعبات و نمایندگی هایی در سراسر ایران است که دیدار سیر گیتی سقز نیز یکی از نمایندگی‌های محبوب در ترمینال سقز می‌باشد. 

 

بلیط اتوبوس دیدار سیر گیتی سقز

تهیه بلیط اتوبوس همواره یکی از دغدغه های مسافر هنگام مسافرت بوده است، و به این منظور مسافر از مبدا سقز، میبایست ساعاتی قبل از سفر یا به ترمینال سقز مراجعه کند،که باعث صرف وقت و هزینه‌ی بیشتر و ترافیک میشود و حتی ممکن است به کارهایی که باید قبل از سفر انجام دهد نرسد، و یا به صورت اینترنتی از سایت پایا‌سفر بلیط اتوبوس خود را تهیه کند که صد البته پیشنهاد ما به شما راه دوم خرید بلیط اتوبوس دیدار سیر گیتی سقز میباشد. زیرا با این روش، با صرفه جویی در وقت و هزینه ها به راحتی بلیط خود را تهیه کرده و مقدمات قبل از سفر خود را با خیالی آسوده انجام خواهید داد.

 

رزرو بلیط اتوبوس دیدار سیر گیتی سقز

از بهترین روش‌های رزرو بلیط اتوبوس دیدار سیر گیتی سقز، رزرو به صورت آنلاین به تمام پایانه ها است. با وارد شدن به سایت پایا‌سفر پس از وارد کردن مسیر و تاریخ سفر خود، میتوانید شاهد سرویس های متنوعی از لحاظ نوع اتوبوس و ساعات حرکت متعدد باشید و صندلی دلخواه خود را از سرویس مورد نظر خود رزرو کنید.

 

بلیط اتوبوس vip دیدار سیر گیتی سقز

قطعا شما هم به هنگام سفر به فکر خستگی راه و طولانی بودن مسیر افتاده اید. اگر شما هم از آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارید هنگام رسیدن به مقصد سرحال و شاداب باشید پیشنهاد ما به شما خرید بلیط اتوبوس vip دیدار سیر گیتی است. با امکاناتی که این اتوبوس های وی ای پی پایاسفر در اختیار مسافران قرار میدهد،  دیگر نیاز نیست انرژی زیادی را صرف تحمل سختی راه کنید چون میتوانید با صندلی های تخت شو این اتوبوس ها مانند خانه خود لم دهید و با استفاده از شارژر اختصاصی خود بدون نگرانی از خاموش شدن گوشی یا لپ تاپ خود کارهای خود را انجام دهید و یا از مانیتور شخصی فیلم مورد علاقه خود را تا هنگام رسیدن به مقصد تماشا کنید.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس دیدار سیر گیتی سقز

همانطور که گفته شد، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس دیدار سیر گیتی ترمینال سقز از سایت پایا‌سفر یکی از به صرفه‌ترین و راحت‌ترین روش ها برای تهیه ی بلیط است. علاوه بر مشاهده ی سرویس های روزانه متعدد که پیش‌تر به آن اشاره شد، میتوانید شاهد بهترین قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه تعاونی دیدار سیر گیتی سقز باشید. 

 

استرداد بلیط اتوبوس دیدارسیرگیتی‌ سقز

هر موقع و به هر دلیلی سفر شما کنسل شد نیاز نیست نگران کنسلی بلیط ها باشید چون اگر بلیط خود را از سایت پایا‌سفر خریداری کرده باشید به راحتی با گزینه ی برگشت بلیط و وارد کردن کد رهگیری یا شماره موبایلی که بلیط را با آن رزرو کرده‌اید میتوانید بلیط خود را استرداد کنید. با توجه به قانون استرداد بلیط، مقداری از وجه بلیط به حساب شما بازگردانده میشود.

 
 
شماره تماس تعاونی

08736251159

آدرس تعاونی

سقز / اتوبان سقز به مریوان / پایانه سقز / تعاونی دیدار سیر گیتی