تعاونی

شرکت مسافربری ایران پیما سقز - تعاونی 1

تعاونی 1 سقز (ایران پیما)
06:45
سقز -> تهران
شنبه 1403/02/08
ویژگی های اتوبوس شهرهای بین راهی

اتوکار: وی آی پی تخت شو مانیتور دار

25 نفره، 0 صندلی خالی

2,750,000 ریال

تعاونی 1 سقز (ایران پیما)
12:15
سقز -> تهران
شنبه 1403/02/08
ویژگی های اتوبوس شهرهای بین راهی

اتوکار: وی آی پی تخت شو مانیتور دار

25 نفره، 14 صندلی خالی

2,750,000 ریال

تعاونی 1 سقز (ایران پیما)
19:00
سقز -> تهران
شنبه 1403/02/08
ویژگی های اتوبوس شهرهای بین راهی

اتوکار: وی آی پی تخت شو مانیتور دار

25 نفره، 0 صندلی خالی

2,750,000 ریال

اطلاعات سرویس های روزانه ایران پیما سقز - تعاونی 1 (قیمت، ساعات حرکت)
مبدامقصدساعتقیمتنوع اتوکاروضعیت
سقزتهران06:452,750,000وی آی پی تخت شو مانیتور دارطبق برنامه
سقزتهران12:152,750,000وی آی پی تخت شو مانیتور دارطبق برنامه
سقزتهران21:302,750,000وی آی پی تخت شو مانیتور دارطبق برنامه
سقزتهران23:152,750,000وی آی پی تخت شو مانیتور دارطبق برنامه
سقزتهران23:592,750,000وی آی پی تخت شو مانیتور دارطبق برنامه

شرکت مسافربری تعاونی 1 ایران پیما سقز

سفری امن و به یادماندنی را با تعاونی 1 ایران پیما تجربه کنید. با دیدن لبخند کادر حرفه‌ای و کار درست تعاونی 1 ایران پیما سقز، سختی سفر را از یاد خواهید برد. این تعاونی نیازی به تبلیغ و توضیح ندارد چون هرکسی اهل سفر باشد، با این تعاونی به خوبی آشناست. اما جهت دسترسی و استفاده آسانتر مسافران عزیزمان بیان می‌داریم که، این تعاونی در ترمینال سقز واقع شده و از سقز به بیشتر شهرها، خدمات حمل‌ونقل مسافر و بار را با مناسب‌ترین و معقول‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد. تعاونی 1 ایران پیما سقز با هدف آسودگی خاطر مسافران عزیز، از زمان خرید بلیط اتوبوس تا رسیدن به مقصد وسواس خاصی در انتخاب کادر، اطمینان از بی‌عیب‌ونقص بودن اتوبوس ها از لحاظ فنی، سلامت روحی و جسمی رانندگان و زمانبندی حرکت از پایانه ها دارد.

 

بلیط اتوبوس تعاونی 1 ایران پیما سقز

مسافران محترم در طول هفته میتوانند برای خرید بلیط اتوبوس به مقصد بیشتر شهرهای ایران از طریق سرویس های روزانه متعدد تعاونی 1 ایران پیما سقز در پایانه سقز اقدام نمایند.یا به روش اینترنتی از طریق سایت‌های معتبری همچون پایا‌سفر جهت اطلاع از بلیط اتوبوس مدنظر خود بازدید نمایند.

 

رزرو بلیط اتوبوس تعاونی 1 ایران پیما سقز

در عصر ارتباطات تهیه بلیط به صورت حضوری با وجود ترافیک و جهت صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کمک به حفظ محیط زیست، کار معقولی نیست. میتوان به جای مراجعه به ترمینال سقز، از طریق سایت پایا‌سفر به صورت آنلاین اقدام به رزرو بلیط اتوبوس نمود که مسافران گرامی با این کار میتوانند از تخفیف‌های چشمگیری بهره‌مند شوند. قابل توجه عزیزان، این تخفیف‌ها فقط شامل افرادی میشود که از طریق سایت پایا‌سفر اقدام به خرید بلیط اتوبوس نموده‌اند.

 

بلیط اتوبوس vip تعاونی 1 ایران پیما سقز

می‌خواهید احساس نکنید که در حال سفر با یک اتوبوس هستید، حتما بلیط اتوبوس vip ما را تهیه کنید چون با این عمل امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به جرات میتوان گفت، فقط در خانه میتوان چنین آسایشی را تجربه کرد. از جمله این امکانات میتوان به صندلی تخت‌خواب‌شو، سیستم تهویه ی هوا، مانیتور شخصی، شارژر موبایل و… اشاره کرد.این امکانات در سفرهای طولانی شما بیشتر به چشم می‌آیند.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس تعاونی 1 ایران پیما سقز

با استفاده از سایت پایا‌سفر مسافران عزیز می‌توانند علاوه بر اطلاعاتی که درباره قیمت بلیط اتوبوس و ساعت حرکت دریافت میکنند، اولا میتوانند صندلی مورد علاقه خود را انتخاب کنند و ثانیا از زمان حدودی رسیدن به مقصد آگاه شوند. همچنین شایان ذکر است که برای تهیه ی بلیط نیازی به مدارک خاصی نیست و به سادگی میتوان بلیط اتوبوس تعاونی 1 ایران‌پیما سقز را برای پایانه های مسافربری مختلف تهیه نمود.

 

استرداد بلیط اتوبوس تعاونی 1 ایران پیما سقز

گاهی بخاطر مسائل شخصی یا حتی آب و هوایی و مسائل گوناگون دیگر، با وجود برنامه‌ریزی های زیادی که برای سفر خود انجام داده‌ایم، مجبور به لغو سفر میشویم. در این شرایط قبل از هرکاری بلیط خود را استرداد میکنید. اگر بلیط اتوبوس تعاونی 1 ایران پیما سقز را به صورت اینترنتی از پایا‌سفرخریداری کرده‌اید کار شما بسیار آسان میشود.کافیست به سایت مراجعه کرده و گزینه‌ی برگشت بلیط را انتخاب کنید و با وارد کردن شماره همراهی که بلیط را رزرو کرده اید وارد شوید و سایر مراحل را طبق آنچه در سایت مطرح می شود پیش ببرید.در غیر اینصورت با مراجعه حضوری به دفتر شرکت تعاونی 1 ایران پیما سقز در ترمینال سقز مراجعه کنید.

 
 
 
شماره تماس تعاونی

08736244777

آدرس تعاونی

سقز / اتوبان سقز به مریوان / پایانه سقز / تعاونی 1 (ایران پیما)