تعاونی

شرکت مسافربری آریا سفر سنندج - تعاونی 11

تعاونی 11 سنندج (آریا سفر)
14:00
سنندج -> شیراز (فارس )
شنبه 1403/02/01
ویژگی های اتوبوس شهرهای بین راهی

اتوکار: وی آی پی تخت شو 25 نفره

25 نفره، 15 صندلی خالی

5,820,000 ریال

اطلاعات سرویس های روزانه آریا سفر سنندج - تعاونی 11 (قیمت، ساعات حرکت)
مبدامقصدساعتقیمتنوع اتوکاروضعیت
سنندجشیراز14:005,820,000وی آی پی تخت شو 25 نفرهطبق برنامه

شرکت مسافربری آریا‌سفر تعاونی 11 سنندج

یکی دیگر از تعاونی‌هایی که تاسیس آن به قبل از انقلاب برمیگردد، تعاونی 11 آریا‌سفر میباشد که با نام مسافربری گیلان تور در خیابان باب همایون به جابجایی مسافر در داخل و ‌خارج کشور میپرداخت. با وقوع انقلاب کلیه شرکتهای مسافربری به پایانه های مسافربری شهرداری تهران انتقال یافت. پس از مدتی با توجه به سیاستهای دولت اسلامی، کلیه شرکت‌های فعال بخش مسافر، به تعاونی های مسافربری تغییر کردند و مسافربری گیلان تور نیز تعاونی 11 نام نهاده شد. این تعاونی توسط رانندگان و کارکنان شرکت تشکیل شد و هم‌اکنون این شرکت با استقرار در سه پایانه غرب ‌جنوب ‌شرق به مرکزیت ترمینال غرب و با بیش از صد نمایندگی فعال در کل سراسر کشور مشغول بکار میباشد. یکی از این نمایندگی ها در ترمینال سنندج با نام شرکت آریا‌سفر تعاونی‌11سنندج مشغول خدمت‌رسانی به مردم و مسافران گرامی میباشد. شما در کمترین زمان ممکن و به راحتی با خرید بلیط اتوبوس میتوانید از خدمات حرفه ای این تعاونی نهایت بهره را ببرید.

 

بلیط اتوبوس آریا‌سفر تعاونی 11 سنندج

شرکت مسافربری آریا‌سفرتعاونی‌11سنندج با پرسنلی خوش‌رفتار و مجرب، از طریق سایت پایاسفر صدها سرویس روزانه را از مبدا سنندج راهی شهرهای دور و نزدیک ایران می‌کند. شما میتوانید بلیط اتوبوس تعاونی‌11 آریا‌سفر سنندج را به دو روش حضوری و اینترنتی خریداری نمایید.در صورت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس کافیست مبدا، مقصد و تاریخ حرکت خود را در سایت پایا‌سفر وارد کنید و سپس سرویس های مربوط به مسیر خود را مشاهده کنید.

 

رزرو بلیط اتوبوس آریا‌سفر تعاونی 11 سنندج

یکی از بهترین راه های رزرو بلیط اتوبوس آریا‌سفر تعاونی 11 سنندج پایانه سنندج به صورت آنلاین میباشد. با توجه به ارائه سرویس های اتوبوسی متنوع در بازه های زمانی متفاوت، شما میتوانید بلیط دلخواه خود را از سایت پایا‌سفر، اینترنتی رزرو کنید و با خیالی راحت چمدان خود را ببندید. قیمت بلیط اتوبوس آریا‌سفر تعاونی 11 ترمینال سنندج نیز در بعضی از سرویس ها شامل تخفیف های جذابی می شوند که فقط در صورت خرید اینترنتی بلیط، مسافران عزیز می توانند از این تخفیف بهره مند شوند.

 

بلیط اتوبوس vip آریا‌سفر تعاونی 11 سنندج

با خرید بلیط اتوبوس vip آریا‌سفر تعاونی‌11 سنندج امکاناتی شامل صندلی تخت شو، سیستم تهویه هوا، مانیتور شخصی، شارژر موبایل و غیره جهت رفاه حال شما در اختیارتان قرار میگیرد تا خاطره ای خوش از راحتی سفر با اتوبوس vip آریا‌سفر تعاونی‌11سنندج را در ذهن شما سروران گرامی ثبت کنیم.

 

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس آریا‌سفر تعاونی 11 سنندج

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در زندگی امروزی یکی ازروش‌های کاربردی برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه ی رفت‌و‌آمد اضافی میباشد. سایت پایا‌سفر این امکان را برای مسافران عزیز مهیا کرده است تا مناسب ترین بلیط خود را با توجه به ساعت حرکت، قیمت، و مهمتر از همه صندلی مورد علاقه مسافر تهیه نمایند.

 

استرداد بلیط اتوبوس آریا‌سفر تعاونی 11 سنندج

گاهی بنا به دلایل زیادی امکان دارد صفر شما به تعویق بیفتد.در چنین شرایطی نباید نگران بلیط رزرو شده ی خود از پایانه های مسافربری باشید چون امکان استرداد وجه و کنسلی بلیط برای آسودگی خیال شما فراهم آمده است. کافیست با دانستن دو قانون که در کنسلی بلیط وجود دارد نسبت به استرداد وجه خود اقدام کنید.این دو قانون شامل موارد زیر میباشد:

 1.اگر بلیط شما بیش از یک ساعت به زمان حرکت سرویس آن باقی‌مانده است، شامل ۱۰ درصد هزینه کنسلی می باشد.

 2.اگر بلیط شما کمتر از یک ساعت به زمان حرکت سرویس آن باقی‌مانده است، شامل ۵۰ درصد هزینه کنسلی می باشد.

 
 
 
شماره تماس تعاونی

08733520360

آدرس تعاونی

سنندج / ورودی شهر / حاشیه بلوار بسیج مستضعفین / ترمینال بزرگ / تعاونی 11 (آریا سفر)